poniedziałek, 4 maja 2015

Ciasteczka owsiane ze słonecznikiem

Dziś mam dla Was połączenie płatków owsianych ze słonecznikiem. Ciasteczka są naprawdę smaczne, mogłabym powiedzieć, że rozpływają się w ustach. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć Wam jak długo mogą „leżakować”, ponieważ nie doczekały drugiego dnia :)
Przypadły mi do gustu nie tylko przez to, że jestem fanką płatków owsianych, ale również dlatego, że są łatwe w przygotowaniu. Dla początkujących w sam raz ;]




Co potrzebujemy: (ok 16 ciastek)

  • 2 szklanki płatków owsianych
  • 1 szklanka słonecznika łuskanego
  • 0,5 szklanki cukru brązowego
  • 3/4 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 125 g masła
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia


1. Do miski wsypujemy płatki, słonecznik, cukier, mąkę oraz proszek do pieczenia. Mieszamy i dolewamy roztopione w rondelku masło, a następnie wbijamy jajka.

2. Ciasto jest klejące, możemy dodać stopniowo nieco mąki albo słonecznika, aby lepiej nam się formowało kulki. Spłaszczamy je i posypujemy słonecznikiem.

3. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 25-30 minut.

Smacznego ;]

3 komentarze:

  1. świetne, domowe ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie na coś takiego mam ochotę, muszę sobie upiec podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasteczka owsiane!!

    Wpadnij do mnie na fit frytki!
    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...