wtorek, 7 sierpnia 2012

Omlet z szynką i pomidorami na wodzie

Już tak dawno nie jadłam omletów, a przecież nie są zbyt skomplikowane w przygotowaniu. W ogrodzie już zaczerwieniły sie pomidorki kokrtajlowe, więc idealnie będą nadawały się do omleta. Troszkę szynki i szczypiorku i mamy pyszne śniadanie, które na pewno sprawi, że ten dzień będzie wyjątkowy :) A jeśli już po śniadaniiu to jeszcze mamy kolację. Kto lubi omlety? Ja... ;) Chociaż przyznam się, że ostatnio jadłam bardzo dawno temu - ale to się zmieni ;)





Co potrzebujemy:
  • 3 jajka
  • pomidorki koktajlowe
  • kilka plastrów szynki
  • przyprawy (sól, pieprz, wegeta, oregano, bazylia itp)
  • woda



1. Jajka ubijamy, dolewamy troszkę wody. Dodajemy pokrojone w ćwiartki pomidorki koktajlowe, szynkę w kostkach i szczypiorek. Doprawiamy według uznania. Wszystko wylewamy na większą patelnię z rozpuszczonym tłuszczem i smażymy, pilnując, aby się nie przypaliło.

SMACZNEGO :)

6 komentarzy:

  1. Pyszny omlet, wieki go nie jadłam. Tylko Tobie wychodzi o wiele ładniejszy, niż mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie jest piękny, cały się rozwalił, ale ważne, że dobrze smakuje ;)

      Usuń
  2. omlet na wytrwanie, podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam omleciki i na słodko i na słono:) ostatnio mam na nie fazę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wytrawne omlety, idealny sposób na szybkie i pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie :) Na pewno wypróbuję, uwielbiam omlety. Robiłam je już na mnóstwo sposobów i chyba wychodzą mi najlepiej ze wszystkich rzeczy, jakie potrafię przyrządzić. Dodatkowo przypominają mi dzieciństwo ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...