wtorek, 17 lipca 2012

Spaghetti z mięsem mielonym

Już tak dawno nie jadałam spaghetti, że trzeba było przypomnieć sobie o istnieniu tego dania. Tata zawsze przyrządza pyszny sos, ja nie do końca potrafie zrobić identyczny, ale staram się, aby był równie dobry ;) Uwielbiam czuć w nim nutkę świeżej magi (lubczyku, jak kto woli), takiej prosto z ogrodu. Świetnie komponuje się z makaronem i mięsem mielonym. Jeśli ktoś nie próbował, to musi ;) Zachęcam.





Co potrzebujemy:
  • ok 500g mięsa mielonego
  • makaron spahgetti
  • koncentrat pomidorowy
  • cebula
  • przyprawy
  • mąka
  • woda
  •  swieża magi/lubczyku


1. Na patelni podsmażamy mięso mielone. Dodajemy cebule i przyprawy do mięsa, solimy, pieprzymy itp. Podlewamy małą szklanką wody, dodajemy dwie duże łyżki koncentratu. Dusimy, aż mieso się przyrumieni (ok 10-15 minut). Możemy sypnąć mąki, aby zagęścić sos. Na małym ogniu podgotowujemy, dodajemy dwa listki świeżej magi, drobno posiekane ;) Możemy doprawić do smaku innymi przyprawami.

2. Podajemy z  makaronem spaghetti.

SMACZNEGO

2 komentarze:

  1. Dawniej często robiłam spaghetti, ale takie oszukane... Mam właśnie ochotę na takie bardzo mięsne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyyycha! uwielbiam spagetti. Moja mama jest mistrzem w jego przyrządzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...