niedziela, 22 lipca 2012

Owsianka na mleku z bananem i jagodami

Czyż nie jest miło z samego rana zjeść pyszne płatki owsiane na mleku, z pysznymi świeżymi owocami? To idealny pomysł na rozpoczęcie dnia. Nigdy nie sądziłam, że owsianka może sprawić mi tyle radości. Gdy jadłam ją ostatnim razem - to musiało być wiele lat temu, bo nie pamiętam kiedy w ogóle ją jadłam - musiała nie zrobić na mnie większego wrażenia. Ale dziś postanowiłam powrócić do najzwyklejszej w świecie owsianki i poczułam niebo :) Zapomniałam już, jak coś tak zwykłego, może smakować w ten sposób. Straciłam wiele śniadań, nie uwzgledniajac w nim płatków owsianych.




Co potrzebujemy:
  • płatki owsiane
  • mleko
  • cukier
  • sól
  • owoce (w moim przypadku banan i jagody)



1. Do rondelka wlewamy szklankę mleka, dodajemy szczyptę soli. Czekamy, aż zacznie się gotować i dodajemy płatki owsiane. Sypiemy na oko, w zależności od tego czy chcemy, aby owsianka była bardziej gęsta czy mniej. Ja lubię taką bardzo gęstą, gdzie prawie nie czuć mleka. Cały czas mieszamy, aby owsianka się nie przypaliła. Gotujemy około 1-2 minut.

2. Podajemy z  owocami lub jemy solo :)

SMACZNEGO :)

6 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja wróciłam dzisiaj do owsianki :) Szczerze mówiąc, nie wiem nawet, czy kiedykolwiek w życiu ją jadłam :) Ale bardzo mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę owsiankę - jest pożywna, zdrowa, no i jaka smaczna!
    A tak przy okazji, chyba zrobię czekoladowe płatki z Twojego przepisu. Zahipnotyzował mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo apetyczna ;) narobiłaś mi ochotę na banana ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie,
    chciałam Cię zaprosić do wspólnego gotowania z okazji akcji kulinarnej jaką organizuję.
    Kilka blogerek/blogerów jeden pomysł i różne wykonanie.;)

    Poniewaz temat akcji to "Kukurydziane wariacje", więc proponuję wykonanie zupy kukurydzianej czy tam zupy z kukurydzy ;).
    Jest dużo propozycji na to danie, jestem ciekawa efektów, jakie każdy zaprezentuje. Zapewne kazdy doda coś od siebie ;).

    Wspólne gotowanie proponuję rozegrać w dniach 24-26.07. Dobrze jak wtedy przepis znajdzie się na blogu ;)

    Proszę o odpowiedź ;) Pozdrawiam Serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już się doczekać nie mogę kiedy pojadę do babci i nazbieram borówek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...