czwartek, 12 lipca 2012

Makaron z serem i jagodami

A dziś na obiad troszkę owoców leśnych, a konkretnie jagód. Bardzo nie lubię ich zrywać, więc dziękuję serdecznie mojemu chłopakowi za to, że nazbierał mi kilka słoiczków i mogę teraz delektować się ich smakiem. Troszkę sobie zamroziłam, aby móc je wykorzystać, gdy już znikną z lasu :) 
Stwierdziłam, że trzeba wypróbować jak będą smakować jagody z makaronem i serem. No i nie zawiodłam się, bo smakowały rewelacyjnie. Już nie mogę się doczekać kolejnego takiego obiadu. Dla lubiących makarony i jagody - polecam to połączenie :) Pyyychotka ;)





Co potrzebujemy:
  • makaron
  • twaróg (chudy, półtłusty, tłusty)
  • jagody


1. Jagody zasypujemy cukrem, aby puściły sok, odstawiamy na kilka godzin. Makaron gotujemy we wrzącej wodzie. Możemy roztopić masło.

2. Na talerz wykładamy makaron, posypujemy twarogiem i oblewamy masełkiem. Na wierzch wylewamy jagody. Możemy posypać cukrem, jeśli ktoś lubi na bardzo słodko :)

SMACZNEGO


10 komentarzy:

  1. proste i pyszne, idealny letni obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie! zjadłabym taki talerzyk ;))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też dziś podobne danie było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebo w gębie :D! Jutro próbuje z malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi ale kolor jagód jest obłędny!;) wczoraj nie mogłam sie po ich zjedzeniu doszorować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie!

    Zapraszamy do zgłoszenia się na : http://katalog-blogow-kulinarnych.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pamiętam, że makaron z serem i jagodami była pierwszą rzecz co zjadłem w Polsce na mojej pierwszej tu podróży już 12 lat temu - i bardzo mi smakowało! Różnił się z tym co na Pani zdjęciu w tym, że ser był zrobiony bardziej w jakimś sosie, że makaron był tagliatelle.
    Szkoda, że to nie jest bardziej popularnym daniem.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w kuchni i z tą stronę!
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to danie jest niedocenione, a powinno, bo jest proste i pyszne :)

      Usuń
  8. Zastanawiam się czy może to z powodu niedostępności przez cały rok jagody ale chyba sprzedają zamrożone przez cały rok, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem nawet czy sprzedają. Ja zamrażam sobie w lato, aby mieć na zimę ;)

      Usuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...